Appostel app

Inmiddels hebben we al een geruime tijd de mogelijkheid om digitaal te collecteren met de  Givt App. Via dit platform wordt er voor elke transactie betaald, dat wil zeggen dat dus bij elk persoon die een collecte doet, een aantal procenten van het gegeven bedrag bestemd is voor de transactiekosten. Daarnaast betalen we voor het platform Givt abonnementskosten.
Dit is door o.a. inflatie en (sterk) gestegen bankkosten inmiddels al gestegen tot meer dan € 450,- op jaarbasis.

Door bovenstaande, zijn wij als kerkrentmeesters op zoek gegaan naar een beter alternatief. Dit hebben wij gevonden in de Appostel app.
Deze app is van SKG (Stichting Kerkelijk Geldbeheer). SKG valt onder PKN en is in feite de interne bank binnen PKN.
Naast de Appostel app, gaan wij ook gedeeltelijk onze betaalrekeningen onderbrengen bij SKG. Over de betaalrekening krijgt u t.z.t. meer informatie. Daarnaast is dit systeem voor de penningmeesters administratief beter bij te houden.
Al met al zal ons dit op jaarbasis meer dan € 300,- gaan besparen.

De kerkenraad heeft deze zomer al ‘test’ gedraaid met het gebruik van de app en het digitaal collecteren. Daarom is de tijd nu aangebroken om het gemeente breed te introduceren!

Wat is Appostel app?
De Appostel app is een kerk-app waarin alle kerkzaken binnen onze gemeente zichtbaar zijn.
Onder andere:
-digitaal collecteren
-giften geven voor bijv. verjaardagsfonds en Actie Dankdag, ook via Ideal betaling
-gemeente agenda bekijken
-nieuwsbrieven bekijken

Dit alles in een beveiligde omgeving conform AVG-wetgeving.
Digitaal uw collecte doen kan in de app via een tegoed, een ‘digitale collectebon’.

Hieronder een link naar youtube voor extra informatie:

Hieronder vindt u de installatie handleiding
Appostel app installatie

Voor de Givt gebruikers, dit platform zal nog tot eind dit jaar in gebruik blijven. Vanaf het nieuwe jaar zullen we enkel en alleen nog Appostel gebruiken.
Bij vragen, schroom niet om 1 van ons te bevragen!

Hartelijke groet,
de kerkrentmeesters

zo 28 jul 2024 om 09:30

do 01 aug 2024 om 09:30

zo 04 aug 2024 om 09:30

zo 11 aug 2024 om 09:30

Informatie kerkdiensten

Ochtenddiensten van 1 juni tot 1 oktober om 9.30 uur en van 1 oktober tot 1 juni om 10.00 uur. Aanvang avonddiensten is 19:30 uur. De liturgie vindt u bij kerkdiensten onder 'meer details'.

Diensten zij hier en via kerkdienstgemist live te volgen of achteraf terug te kijken.

Website

Een bericht aanleveren of wijzigingen doorgeven? Stuur dan een mail naar de websitebeheerder.

Alvast bedankt!